2019-09-20 0
"УниКредит Булбанк" зарадва своите над 450 хил. дигитални потребители с нов дизайн на "Булбанк Онлайн". Новият вид на интернет банкирането е направен на база обратна връзка от клиентите и следва най-актуалните тенденции, свързани с клиентското преживяване.
"В този проект активна роля имаха клиентите на услугата. Те, наравно с професионални дизайнери и специалисти по клиентско преживяване, участваха процеса по създаване на обновеното интернет банкиране. Уверени сме, че услугата ще отговори напълно на изискванията на дигиталните потребители, които се увеличават с трицифрен темп в последните години." - коментира Юлиан Влахов, директор управление Алтернативни Канали в "УниКредит Булбанк".
"Булбанк Онлайн" е с нова визия с опростени менюта и навигация, изцяло съобразена с очакванията на съвременните дигитални потребители. Банковата информация за клиента се визуализира по нов, по-достъпен и разбираем начин. Бързо може да разгледа използваните продукти, инициирани плащания, получени преводи и др. Друга новост, която предлага услугата е лесно и интуитивно извършване на плащания, чрез специално създаден за целта съветник "Бърз превод", който сам разпознава типа превод.
Новата мобилна версия на "Булбанк Онлайн" ще позволява използването му от смартфон и таблет. Освен това, новото интернет банкиране предоставя още по-голяма сигурност, чрез използването на динамична парола при вход. Така достъпът на потребителя е допълнително защитен, като при вход системата изисква освен потребителско име и парола и въвеждане на допълнителна еднократна парола, генерирана чрез SMS или М-токен. Това отговаря напълно на изискванията на Директивата на ЕС относно платежните услуги (PSD2), което същевременно увеличава многократно нивото на сигурност на клиентите.