Въпрос относно административен адрес
Публикувано на: 23 Авг 2020, 10:36
Здравейте,
Предстои ми покупка на 1во жилище, получих следните 4 документа
Нотариален акт, скица, разрешение за ползване и административен адрес.
Не мога да разбера защо обекта трябва да има административен адрес?
Четох закона, но нищо не разбрах кажи речи.
Някой може ли си няколко по прости думи да обясни защо една сграда ще и трябва админситративен адрес.
Консултирах се с финансовия си консултант и той ми каза, че някои сгради имат административен адрес други нямат. Имали тези които имат само един вход???
Това съвсем ме обърка бихте ли дали мнение по въпроса.
Предстои ми покупка на 1во жилище, получих следните 4 документа
Нотариален акт, скица, разрешение за ползване и административен адрес.
Не мога да разбера защо обекта трябва да има административен адрес?
Четох закона, но нищо не разбрах кажи речи.
Някой може ли си няколко по прости думи да обясни защо една сграда ще и трябва админситративен адрес.
Консултирах се с финансовия си консултант и той ми каза, че някои сгради имат административен адрес други нямат. Имали тези които имат само един вход???
Това съвсем ме обърка бихте ли дали мнение по въпроса.