начало

Тълкувателното решение: Давността тече за всяка вноска по кредита от падежа й Тълкувателното решение: Давността тече за всяка вноска по кредита от падежа й

Обратна връзка относно ниво на обслужване при нот. 558, Анна

Виртуална приемна - кажете това, което мислите, за това, което искате!
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Обратна връзка относно ниво на обслужване при нот. 558, Анна

Мнениеот tzvetelina_kirilova » 07 Авг 2019, 16:01

Споделям обратна връзка относно нивото на обслужване при гореспоменатия нотариус - нот. Найденова.
Следвайки всички правила и защитавайки работния график на нашия Изпълнителен директор, ние позвънихме предварително в кантората на нотариуса, за да запазим час дори и за дребна заверка като тази на пълномощно, което е предварително изготвено.
В кантората ни отговориха, че за пълномощно не се записват часове и просто на място се осъществява заверката.
Знаейки обаче, че в една нотариална кантора винаги може да има огромно струпване, което да причини недопустимо забавяне в програмата на нашия Изпълнителен директор, аз настоях поне да науча, дали в определени часове има големи сделки, за да избегнем посещение тогава. Отговорът беше: "ГОСПОЖО (с ледения тон, с който това обръшение трябва да звучи назидателно), ако нот. Найденова е в сделка, имаме помощник-нотариус, който заверява."
Обясних ситуацията, че нямаме възможност от извънредна забава в кантората, увериха ме, че такава нямало да има (с отегчен тон).
При днешното посещение на кантората, в часа, за който специално попитах дамата от кантората, е имало струпване от над 30 човека и както всеки може да се досети - за заверка нашият Изпълнителен Директор щеше да чака повече от час.
Категорично сме разочаровани от:
а) лошото обслужване;
б) пренебрежителното отношение;
в) липсата на адекватна организация на графика на кантората.
Ясно е, че ние никога няма да изберем услугите на нот. Найденова отново. Въпреки отдалечеността, ще продължим да ползваме нотариуса, който сме ползвали до момента и който ни е демонстрирал отлично ниво на обслужване.
tzvetelina_kirilova
Нов потребител
 
Мнения: 1
Регистриран на: 07 Авг 2019, 15:59

Назад към Общи дискусии


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 58 госта


cron