Проблем с мобилен оператор

Добър вечер,
Изпаднах в много кофти ситулация с мобилния оператор Виваком.Миналата година септември месец взимам устройство на изплащане за 12 месеца аз плащам 11 вноски (по сметка на оператора) като последната я пропускат да ми я начислят към фактурата за септември ,плащам си сметката която си ми е за месеца с обеждението че съм приключил лизина обаче сега като ми дойде ноемврийската сметка ми начисляват 12-тата вноска за лизинга .
Питането ми е като имам сключен договор за 12 месеца лизинг а не за 13 и това че те са допуснали грешка има ли как да си търся правата за това защото все пак всеки си прави сметка на парите (а в моя случай нещата са доста по деликатни защото към днешна дата съпругата ми е в 9-тия месец и се очаква да не мога да отделя за мобилен телефон 70-80 лева.)
Изпаднах в много кофти ситулация с мобилния оператор Виваком.Миналата година септември месец взимам устройство на изплащане за 12 месеца аз плащам 11 вноски (по сметка на оператора) като последната я пропускат да ми я начислят към фактурата за септември ,плащам си сметката която си ми е за месеца с обеждението че съм приключил лизина обаче сега като ми дойде ноемврийската сметка ми начисляват 12-тата вноска за лизинга .
Питането ми е като имам сключен договор за 12 месеца лизинг а не за 13 и това че те са допуснали грешка има ли как да си търся правата за това защото все пак всеки си прави сметка на парите (а в моя случай нещата са доста по деликатни защото към днешна дата съпругата ми е в 9-тия месец и се очаква да не мога да отделя за мобилен телефон 70-80 лева.)