Вписване промени в училищно настоятелство

Здравейте. В основното училище на дъщеря ми проведоха общо събрание на настоятелството. Оказа се, че предишното ръководство от две години насам не е функционирало, защото децата им са завършили 7-ми клас и вече нямали интерес от дейността. Освен това вече им беше изтекъл мандата.
Останалите членове на сдружението, регистрирано по ЗЮЛНЦ в СГС, проведоха избор на нови членове и приеха 20-тина родители, вкл. и мен. След това се направи избор на Съвет на настоятелите и на Контролен съвет. Както и се направиха промени в Устава, касаещи продължителността на мандата /от 2 на 3 години/ и размера на встъпителната вноска.
По устав, СН избира председател на Настоятелството. Избраха мен, с което ме вкараха във филм по повод вписването на промените и т.н.
Въпросите са ми следните:
1. Какво се подава с тази цел? Протокол от общото събрание, новия устав, друго? Кои хора се вписват в подадените документи? Само председателя, целия Съвет на настоятелството, СН плюс Контролния съвет или нещо друго?
2. Къде се подава и в какъв срок от провеждането на общото събрание?
3. Поне споделете институцията и адреса, където мога да отида и получа информация. Или някакви координати и контакти, за да се опитам да се информирам по телефона.
п.п. За съжаление познанията ми са в съвсем други области, с което смятам, че мога да съм полезен на училището, но тук съм напълно незапознат с нещата.
Благодаря и хубави почивни дни!
Останалите членове на сдружението, регистрирано по ЗЮЛНЦ в СГС, проведоха избор на нови членове и приеха 20-тина родители, вкл. и мен. След това се направи избор на Съвет на настоятелите и на Контролен съвет. Както и се направиха промени в Устава, касаещи продължителността на мандата /от 2 на 3 години/ и размера на встъпителната вноска.
По устав, СН избира председател на Настоятелството. Избраха мен, с което ме вкараха във филм по повод вписването на промените и т.н.

Въпросите са ми следните:
1. Какво се подава с тази цел? Протокол от общото събрание, новия устав, друго? Кои хора се вписват в подадените документи? Само председателя, целия Съвет на настоятелството, СН плюс Контролния съвет или нещо друго?
2. Къде се подава и в какъв срок от провеждането на общото събрание?
3. Поне споделете институцията и адреса, където мога да отида и получа информация. Или някакви координати и контакти, за да се опитам да се информирам по телефона.
п.п. За съжаление познанията ми са в съвсем други области, с което смятам, че мога да съм полезен на училището, но тук съм напълно незапознат с нещата.
Благодаря и хубави почивни дни!
