Страница 1 от 1

Вписване промени в училищно настоятелство

МнениеПубликувано на: 26 Ное 2010, 10:01
от jordan_petrov
Здравейте. В основното училище на дъщеря ми проведоха общо събрание на настоятелството. Оказа се, че предишното ръководство от две години насам не е функционирало, защото децата им са завършили 7-ми клас и вече нямали интерес от дейността. Освен това вече им беше изтекъл мандата.
Останалите членове на сдружението, регистрирано по ЗЮЛНЦ в СГС, проведоха избор на нови членове и приеха 20-тина родители, вкл. и мен. След това се направи избор на Съвет на настоятелите и на Контролен съвет. Както и се направиха промени в Устава, касаещи продължителността на мандата /от 2 на 3 години/ и размера на встъпителната вноска.
По устав, СН избира председател на Настоятелството. Избраха мен, с което ме вкараха във филм по повод вписването на промените и т.н. :oops:

Въпросите са ми следните:

1. Какво се подава с тази цел? Протокол от общото събрание, новия устав, друго? Кои хора се вписват в подадените документи? Само председателя, целия Съвет на настоятелството, СН плюс Контролния съвет или нещо друго?

2. Къде се подава и в какъв срок от провеждането на общото събрание?

3. Поне споделете институцията и адреса, където мога да отида и получа информация. Или някакви координати и контакти, за да се опитам да се информирам по телефона.

п.п. За съжаление познанията ми са в съвсем други области, с което смятам, че мога да съм полезен на училището, но тук съм напълно незапознат с нещата.

Благодаря и хубави почивни дни! :D

Re: Вписване промени в училищно настоятелство

МнениеПубликувано на: 02 Дек 2010, 18:44
от usmivka
Честито на всички, съпричастни към просветното дело! Ако все още не сте вписал промяната, ще Ви съдействам, пишете на azmia@abv.bg